Tasuta transport üle Eestis ostukorv alates 200 eurot!
Hinnakiri
Omniva Eestis
- Kättesaamine pakiautomaadist – 4,60 eurot.
- Kohaletoimetamine kulleriga – 9.00 eurot.
Toote tagastamine kuni 14 päeva
14-PÄEVANE TAGANEMISÕIGUS Beebishop`i E-POES
Vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Beebishop`i e-poest tellitud kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on tarbijale kättetoimetatud. Ostes e-poest, nõustub tarbija taganemisõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemise õigus kehtib ainult eratarbijatele, juriidilistele isikutele seda ei kohaldata.
2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Nt ei tohi kohvimasinaga teha kohvi, pesumasinaga pesta pesu, lülitada sisse arvutit jne. Tagastada ei saa audio- ja videosalvestusi ning arvutitarkvara, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asju, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt puhastusvahendid, filtrid, printeritarvikud, kulumaterjalid, andmekandjad, hügieenitooted jne).
3. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaableid, lisaotsikuid jne). Kui tegemist on kampaaniatootega, mille ostuga kaasnes kingitus või mingi muu toode, tuleb tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).
4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Beebishop`il õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis) ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
7. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode).
8. Beebishop tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Tagasimaksete tegemisest võib keelduda seni, kuni lepingu esemeks olev asi on tagasi saadud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Beebishop`i pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
10. Ostja kannab talle üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (sh. posti- ja tarnekulud).
11. Beebishopei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale
Kui mistahes Beebishop’i e-poe sätestatud tingimus raskendab tarbijal lepingust taganemise õigust võrreldes Võlaõigusseadusega, on see tingimus tühine.
Tellimuse kohaletoimetamine
1. Meie kohaletoimetamisteenused hõlmavad terve Eesti riiki territooriumi. Juhul kui soovite meie poolset kohale toimetamist väljaspool eelnevalt mainitud piirkonda toimub see erikokkuleppel mille sõlmimiseks palume pöörduda oma sooviga e-posti adressile beebishop.ee@gmail.com või telefonil +372 54595870.
2. Kauba toimetab kohale logistikaettevõtte OMNIVA kuller 1-3 tööpäeva jooksul.
3. Kaup saabub ettemääratud adressile 5 päeva jooksul, peale tellimuse edastamist kullerile kätte. Kuller võtab kliendiga ühendust telefoni teel ja kooskõlastab sobiva kohaletoimetamise aega. Ebaõnnestunud kohaletoimetamise juhul, tellimus tagastatakse saaja lattu.
3.1. Eesti piires toimetab kauba kohale kullerfirma OMNIVA pärast tellimuse täielikku tasumist (välja arvatud laupäeval, pühapäeval ja riigipühadel). Kuller viib paki tellimuses märgitud aadressile.
4. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi tellimuse kohaletoimetamisel. Beebishop.ee (Beebishop OÜ) ja kuller ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5. Toode jõuab Kliendi poolt valitud aadressile 1 kuni 6 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral saadetakse toode edasi saatjale.
6. Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 10.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 10.00
7. Kuller annab Teile paki üle saatelehe alusel. Beebishop.ee soovitab enne paki vastuvõtmist ja saatelehe allkirjastamist kontrollida kauba pakendit.
Saatelehe allkirjastamisega kinnitab Klient, et kauba kättesaamise hetkel pakendil kahjustusi ei olnud ning et ta on pakendi seisukorraga rahul (kaup ei ole kahjustatud). Rikutud pakendis olnud kaup tuleb kullerile tagastada ning meid sellest olukorrast informeerida: saatke sõnum elektronposti aadressile beebishop.ee@gmail.com või helistage kontaktnumbrile +372 54595870.
8. Kaup toimetatakse Kliendini lahtivõetud kujul, välja arvatud juhul, kui on lisatud teave, et kaup toimetati kokkupandult.
8.1. Tooted toimetatakse kohale detailidena, välja arvatud juhul kui tooteinfos on märge, et toode on kokkupandud.
8.2. Tellimuse kinnitusel toodud tarneaeg kehtib juhul, kui 100% tellimuse summast on tasutud tellimuse esitamise päeval.
Tarneaeg lükkub edasi tellimuse esitamise ja laekumise vahele jäävate päevade võrra v.a. juhul kui Kliendile on Beebishop OÜ poolt võimaldatud arvet tasuda ka kauba kättesaamise päeval.
8.3. Beebishop.ee kohustub Klienti teavitama tarneaja muutumisest esimesel võimalusel pärast informatsiooni saamist.
8.4. Pärast seda kui Kliendi tellimus on Beebishop.ee lattu saabunud ja sorteeritud, antakse kaup üle kulleritele ning toimetakse see eelnevalt telefoni teel kokkulepitud ajal tellimuse vormistamisel märgitud aadressile.
8.5. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Beebishop.ee -d koheselt enne kohaletoomist.
8.6. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel.
Beebishop.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
8.7. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel.
Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Beebishop.ee üle vaadata toote pakend.
Nähtavate vigastuste korral soovitab Beebishop.ee kaupa mitte vastu võtta.
Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).
8.8. Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile beebishop.ee@gmail.com
8.9. Kui lepingus on ette nähtud asja vedamine, loetakse asja Kliendile üleandmise kohustus täidetuks, asja üleandmisel vedajale, kes on kohustatud asja saatmiskohast vedama.
Garantii ja tagastamine
Lepingust loobumine, Kvaliteetse kauba tagastamine:
- Beebishop.ee ostjal („Ostja“) on õigus ilma põhjust nimetamata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul keelduda kaubast, kui seda ei ole kasutatud, rikutud või selle väljanägemine ei ole oluliselt muutunud, see tähendab, et kauba või selle pakendi väljanägemisele on tehtud ainult sellised muudatused, mis olid vajalikud saadud kaubaga tutvumiseks. Ostja peab kasutama seda õigust vastutustundlikult ja tagastama kauba korralikus originaalpakendis, samuti tagastama kõik kauba komplekti kuuluvad osad. Kauba tagastamise kulud peab katma Ostja.
- Kauba tagastamisel vastutab Ostja kauba väärtuse vähenemise eest, kui see on tekkinud toimingute tõttu, mis ei olnud vajalikud kauba laadi, omaduste ja toimimise kindlaks tegemiseks.
- Toode tuleb tagastada beebishop.ee teeninduskeskusesse, mille aadress on siin märgitud. Toote tagastamise vorm (beebishop.ee@gmail.com).
- Saanud tagastatud kauba kätte ja hinnanud selle kvaliteeti, tagastab Müüja 14 (neljateistkümne) päeva jooksul kauba tagastamisest Ostjale kauba ja kohale toimetamise eest tasutud raha.
- Kaup tuleb tagastada originaalpakendis (koos kasutusjuhendi ja garantiitalongiga, kui need olid koos kaubaga kohale toodud). Kauba tagastamisel tuleb esitada käibemaksu faktuurarve ja tellimuse number.
- Tagastatava kauba komplektsuse eest vastutab Ostja. Kui kaup ei ole komplektne, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.
- Ostja õigus tagastada e-poest ostetud kvaliteetset kaupa ei kehti:
- Lepingutele, mille alusel valmistati kaup tarbija eritellimusel, mitte polnud valmistatud eelnevalt, ja mis valmistatakse, arvestades tarbija isiklikku valikut või juhtnööre, samuti kaubale, mis on kohandatud selgelt tarbija isiklikeks vajadusteks;
- Lepingutele, millega osteti kiiresti riknevat kaupa või kaupa, mille säilivusaeg on lühike;
- Lepingutele, millega osteti pakendatud kaupa, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud ja mida ei saa tagastada tervishoiu või hügieeni põhjustel;
- Lepingutele, millega osteti kaupa, mis pärast kohale toimetamist segunevad oma iseloomu tõttu eraldamatult teiste esemetega;
- Lepingutele, millega osteti pakendatud video- või audiosalvestisi või pakendatud tarkvara, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud;
- Lepingutele ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade kohale toomiseks, välja arvatud väljaannete ettetellimise lepingutele.
- Juriidilistele isikutele (ettevõtjatele) ei rakendata õigust keelduda internetilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul ilma põhjust nimetamata.
Kauba kvaliteet:
- Kaupade fotod on ette nähtud vaid illustreerimise eesmärkide täitmiseks, originaaltooted võivad fotodel kujutatutest erineda. Nimetatud fotosid ei saa kasutada pretensiooni põhjendusena. Kaup loetakse kvaliteetseks, kui see vastab internetikaupluses esitatud näidisele, mudelile või kirjeldusele.
- Kui kohale toimetatud kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, peab ostja pöörduma beebishop.ee teeninduskeskusesse, mille aadressi leiate siit. Garantiiankeet (beebishop.ee@gmail.com)
- Võimalik mittekvaliteetne Kaup esitatakse esmajärjekorras Müüja garantiiteenindusele ja alles siis, kui on tuvastatud, et Kaup ei ole kvaliteetne, täidetakse Ostja taotlus seoses mittekvaliteetse Kaubaga.
- Garantiiteenindus kestab 7 kuni 30 (seitse kuni kolmkümmend) kalendripäeva. Erandjuhtudel, kui Kaup saadetakse garantiiteeninduskeskusesse, mis asub mõnes teises Euroopa Liidu riigis, võib kauba garantiiteeninduse protsess kesta 14 kuni 70 (neliteist kuni seitsekümmend) kalendripäeva olenevalt kauba olemusest. Rõhutame, et kõigil juhtudel teostame garantiiremondi võimalikult lühikese ajaga.
- Seadmed, mis antakse garantiiteenindusse, ei tohi sisaldada Ostja isikuandmeid. Müüja ei vastuta ega kata kulusid, mis on seotud teabega, mis on garantiiteenindusele üle antud seadmetes, samuti sellise teabe taastamise eest.
- Kauba tootja garantiikohustused kehtivad ainult sel juhul, kui ei ole rikutud kauba kasutustingimusi. Enne Kauba kasutamist peab Ostja tähelepanelikult läbi lugema kauba kasutusjuhendi.
- Kaupu, mis on antud garantiiremonti, kuid millele ei ole järele tuldud garantiiteenindusse ja (või) Müüja juurde, säilitatakse 3 (kolm) kuud. Seda tähtaega hakatakse lugema esimese teate edastamisest Ostjale tema nimetatud kontaktandmetel (telefoni teel, e-postiga jne) selle kohta, et Ostja võib garantiiteeninduskeskusesse oma kaubale järele tulla. Kui nimetatud tähtaja jooksul Ostja kaubale järele ei lähe, on müüjal õigus kaupa mitte säilitada; Kaup tuleb utiliseerida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja tema kätte jäetud kaubas oleva Ostja teabe eest ja muu sellise hävitamise tõttu Ostjale tekkinud kahju eest.
- Kui Ostja on soetanud mittekvaliteetse kauba või teenuse, siis ei piira Müüja antud kvaliteedigarantii ostja (tarbija) õigusaktidega sätestatud õigusi. Vaidlused kauba kvaliteedi, tagastamise ja muude ostu-müügi tingimuste kohta lahendatakse ostu-müügi reeglites sätestatud korras ja tuginedes siseriiklikele õigusaktidele.
- Ostja ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Müüja on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee). Täpsemat infot vaidluste lahendamise kohta leiate: https://komisjon.ee/et.
- Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr.
Praak- või mittetäielikult komplekteeritud kaubad
- Ostja, kes soovib esitada kaebuse praak- või mittetäielikult komplekteeritud kauba kohta, võib seda teha kas beebishop.ee teeninduskeskuses kaupade tagastamise osakonnas või e-kirjaga aadressil beebishop.ee@gmail.com.
- Kaebuse esitamisel peab ostja esitama järgmise teabe:
- Kauba tellimuse numbri;
- Esitama/nimetama Kauba defekti, rikke tunnused või puuduoleva osa;.
- Esitama teised tõendid (näiteks Kauba foto, defekti koha foto (kui see on mehaaniline vigastus ja seda on võimalik pildistada), Kauba tootepakendi foto, muu.
- Kaebuse esitamisel on ostja kohustatud nimetama, milline oleks tema soov pretensiooni lahendamiseks:
- Praakkaup palutakse asendada kvaliteetse kaubaga;
- Mittetäielikult komplekteeritud kaup palutakse täiendada komplektist puudu olevate osadega;
- Palutakse kaubale kohaldada allahindlust, st vähendada vastavalt Kauba hinda;
- Palutakse tagastada tasutud raha.
- Pretensioon lahendatakse ja vastus esitatakse 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Raha tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale raha kauba ja saatmiskulude eest. Kui tagastatakse vaid osa kaupa, tagastatakse saatmiskulu vaid sel juhul, kui ülejäänutele sama tellimuse kaupadele, ostes vaid neid, oleks kehtinud väiksem saatmiskulu, kui see saatmiskulu, mis kehtis, ostes kaupa koos tagastatava kaubaga, ja vaid selles ulatuses, mis on võrdne nimetatud saatmiskulu vahega.
Kahjustatud saadetis
- Koju kohale toimetatud saadetise kvaliteeti kontrollige kulleri juuresolekul. Kui märkasite, et pakend on vigastatud:
- Teavitage sellest kauba kohale toonud kullerit;
- Märkige saadetise saatedokumenti, et pakend on vigastatud, ja täitke koos kulleriga Pakendi vigastuste (kontrollimise) akt;
- Kontrollige pakendis olevaid kaupu ja kui need on vigastatud, siis fikseerige vigastused fotodel. Fotod on vajalikud kauba tagastamise protseduuri täitmiseks;
- Kui pakend ei ole vigastatud, siis ei ole vaja kulleri juuresolekul kaupa kontrollida. Kui võtate saadetise vastu ja allkirjastate dokumendid, siis loetakse, et saadetis on kohale toimetatud korrektsena.
Remonttööde ja tagastamise tingimused
- Kui klient ei soovi seadme remondi teostamist või remonti toodud seade osutub korrasolevaks, tuleb tasuda defekteerimistasu 15 EURi.
- Kui seadme talitlushäire on põhjustatud seadmesse sisenevatest vedelatest või võõrkehadest või mehaaniliste kahjustuste tagajärjel, ei kehti tootja garantii.